STRONA GŁÓWNA

 

www. bestcars.prv.pl      

.:: SAMOCHÓD TO COS WIĘCEJ NIŻ TYLKO MASZYNA ::.     
                SAMOCHODY
ASTON MARTIN
AUDI
BENTLEY
BMW
BUGATTI
CADILLAC
CHEVROLET
CHRYSLER
DELOREAN
FERRARI
FORD
HUMMER
JEEP
LAMBORGHINI
LAND ROVER
MASERATI
MCLAREN
MAYBACH
MERCEDES
PAGANI ZONDA
PEUGEOT
PORSCHE
ROLLS-ROYCE
SALEEN
               INNE
MOJE RYSUNKI I MODELE
O MNIE
PRESIŻ
ZŁAPANE
               LINKI
DESKTOPMACHINE
LOWRIDER.PL
CHROMY.PL
ONET.PL
GRA STREET OF RACE
WYTWÓRNIA PROSTO
TUNING.PL
               CIEKAWOSTKA
Najszybszy motocykl na swiecie jest wolniejszy i ma słabsze przyspieszenie od najszybszego samochodu na swiecie!!!
               CIEKAWOSTKA
Najdroższy samochód dopuszczony do ruchu ulicznego to Bugatti Veyron (4 480 000zł), a najdroższy niestety nie dopuszczony do ruchu ulicznego pojazd to Ferrari FXX(6 160 000 zł)
   

         

MAYBACH 

Firma Maybach Motorenbau została założona przez niemieckiego konstruktora Wilhelma Maybacha i jego syna Karla w 1909 roku. Jej korzenie związane są mocno z firmą Mercedes-Benz za sprawą Wilhelma Maybacha - konstruktora pierwszego modelu Mercedesa 35PS. Początkowo firma Maybach produkowała wyłącznie niezawodne silniki dużej mocy do sterowców Zeppelin. Dzięki zgromadzonym doświadczeniom Karl Maybach przeszedł do konstrukcji samochodów. Pierwsze luksusowe auto firmowane marką Maybach pojawiło się w 1919 roku. W 1921 trafił do sprzedaży model W3 wyposażony w 6-cylindrowy silnik o pojemności 5,7 litra. Wytwarzany był z nadwoziem limuzyna, phaeton i landaulet o rozstawie osi 366 cm. 5 lat później debiutował model W5 z jednostką o pojemności zwiększonej do 7 litrów. W 1929 roku premierę święcił pierwszy na świecie samochód napędzany silnikiem V12 - był to model DS. Najdoskonalsze wersje DS7 i DS8 z jednostkami 7 i 8-litrowymi o mocy 150 i 200 KM nosiły nazwę Zeppelin. DS8 wyposażony był 7-biegową skrzynię biegów. Pomiędzy rokiem 1934 a 1941 opracowano również szereg aut niższej klasy: SW 35, 38 i 42. W 1938 wskutek kooperacji firmy Maybach i Fulda powstał prototypowy model opływowego samochodu na bazie SW38, który służył do osiągnięcia granicy prędkości 200 km/h. Do 1941 roku wyprodukowano łącznie 1800 aut. W czasie II Wojny Światowej w halach firmy Maybach odbywała się produkcja na potrzeby militarne. Produkowane tam były między innymi: Panzer IV, Tygrys I oraz Pantera. Po II wojnie światowej próbowano wznowić ich produkcję, ale podobnie jak w przypadku kilku innych marek, do tego nie doszło. Po śmierci Karla Maybacha w 1960 roku, prawo do posługiwania się tą marką zagwarantował sobie koncern Daimler-Benz Po wojnie pierwszy raz auto tej marki zaprezentowano w 1997 jako prototyp podczas Motor Show Tokio.
Maybach 57W 2002 roku na Manhatanie w Nowym Yorku odbyła się premiera nowych modeli firmy Maybach : 57 oraz 62. W 2005 roku został stworzony kolejny model Maybacha - Exelero. Podobnie jak 66 lat temu wpółpracowały ze sobą firmy Maybach i Fulda i podobnie jak 66 lat temu auto miało na celu przełamać granicę prędkości: 350 km/h.
W Niemczech samochodem tej marki jeździ około 50 osób. W Polsce pierwsze auto tej marki sprzedano w 2003 roku a do 2005 sprzedano ich w sumie 5; na Ukrainie około 13.
Maybacha można kupić tylko na zamówienie - na jego wyprodukowanie i odebranie czeka się kilka miesięcy. W Polsce jest ich tylko kilka. Właścicielem jednego z nich jest poseł Samoobrony Piotr Misztal.

Modele samochodów
Maybach1919 - Maybach W1
1921 - Maybach W3
1926 - Maybach W5
1931 - Maybach W6
1929 - Maybach 12
1930 - Maybach DS7 Zeppelin
1931 - Maybach DS8 Zeppelin
1934 - Maybach DSH
1935 - Maybach SW35
1936 - Maybach SW38
1938 - Maybach SW38 Special Roadster
1940 - Maybach SW42
2002 - Maybach 57
2002 - Maybach 62
2003 - Maybach Brabus 62
2004 - Maybach Brabus 57 SV12 6.3
2005 - Maybach 57 S
2005 - Maybach Exelero


GALERIA

KONTAKT ZE MNA: 
e-mail: arek500@vp.pl
e-mail 2: arek502@o2.pl
gg: 1017710